Türkçev
Türkçev

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Danışmanlık Hizmeti

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Danışmanlık Hizmeti

Günümüzde ticari veya kâr amacı gütmeyen kamu ve özel sektör kuruluşlarının birçoğu, müşteri ilişkilerini ve diğer kurumlarla olan iletişimini daha iyi yönetebilmek için çağrı merkezi sisteminden yararlanmaktadır. Bu merkezler aracılığıyla yeni müşterilere ulaşmak, var olan müşteri şikayetlerini, görüş ve önerilerini almak ve birçok işlemi telefon aracılığıyla gerçekleştirmek mümkün hale gelmektedir. Bugün başta kurumsal firmalar olmak üzere, büyük ya da küçük ölçekli hemen her kuruluşun çağrı merkezi bulunmaktadır.
ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi, bir çağrı merkezi bulunan ve bu merkezin sunduğu hizmetleri daha kaliteli ve sürdürülebilir hale getirmek isteyen kuruluşlara yönelik oluşturulmuş bir standarttır. Bu çerçevede, ISO 15838 belgesi almak isteyen kuruluşlar, sertifikasyon sürecini ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Danışmanlık Hizmeti alarak takip etmektedir. İlgili danışmanlık firması, bu sistemin işletme bünyesinde kurulması, faal hale getirilmesi, gerekli dokümanların hazırlanması ve daha birçok konuda destek sağlamaktadır.

ISO 1588 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Danışmanlık Hizmeti Kapsamı 

ISO 15838 belgesine sahip olabilmek için danışmanlık hizmeti almak büyük önem taşımaktadır. Zira, ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Danışmanlık Hizmeti veren firmalar, belge için başvuru yapacak kuruluşlara bir yol haritası çizmekte, birçok çalışmayı kuruluş adına yürütmektedir

Bu Bağlamda, ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Danışmanlık Hizmeti Çerçevesinde Gerçekleştirilen Çalışmaları Şu Şekilde Sıralayabiliriz :

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sisteminin Faydaları

ISO 15838 standardı, hem işletmeler hem de müşteriler için birçok fayda sağlamaktadır. Bunun yanında, belge sahibi işletmeler, çağrı merkezi hizmeti sunan sektördeki diğer kuruluşlar için de bir örnek teşkil etmektedir. Bu da rekabeti artırırak daha kaliteli hizmetlerin ortaya çıkışı sağlamaktadır. ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Danışmanlık Hizmeti alarak bu sisteme entegre olan kuruluşların elde ettiği avantajları şu şekilde sıralayabiliriz:

ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Standardının Maddeleri

Standardın içerisinde, bir işletmenin etkili bir çağrı merkezi hizmeti verebilmesi için ihtiyaç duyduğu bütün detaylar yer almaktadır. ISO 15838 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi Danışmanlık Hizmeti veren firmalar, standart maddelerinin bütün detayları hakkında uzmanlık sahibi olup atılması gereken adımlar konusunda da tecrübe sahibidir. ISO 15838’in maddelerini şu şekilde özetleyebiliriz: